Bugün 6 haftalık olduk en baştan beri göğüslerimde aşırı hassasiyet vardı dokununca bile sızlıyordu başka da belirtim yoktu ama şimdi fark ettim göğüslerim yumuşamış sadece uç kısımlarda hassasiyet var ve sabah kahvaltıyı toplarken midem bulandı öğürdüm falan bugüne kadar koku haricinde başka bir şeye midem bulanmamıştı bu göğüs hassasiyetinin azalması normal mi