Bugun doktora gittim kontrole baktı ve direk olabilecek en kötü gebelik bu dedi. Tek yumurta tek plasenta ve aralarında zar yok. Aralarında zar olsa hadi yine iyi diyecegim ama sen simdi yasamasan da hamileliginin ilerleyen ya da son haftasında mutlaka kaybedecektin dedi. Bir de ben izmirdeyim lazer ameliyat olmam gerecekmis burda yokmus istanbulda varmıs. Yatıs verilcekti dedi. Birisi sana beddua etse inan en kötüsü bu olurdu dedi o derece konustu. Aldılar bebisleri takdiri ilahi iste. 1 yasında kızım var allah ona ömürler versin. İkizlerime veda ettik