Kubragdk Iyi geceler hanımlar. Anadolu yakasında ikamet ediyorum ama doğumu nerede yapsam henüz karar veremedim. Siz ne düşünüyorsunuz?
nnnaaz DemirinAnnesiiii bende kartal avicenna ya gidiyorum ☺️ Meltem Çavuşoğlu doktorum. Size bir sorum olur detaylı ultrason yaptırdınız mı? Evet ise nerde? Ve memnun kaldınız mı?
DemirinAnnesiiii nnnaaz Pendik devlet hastanesinin orada yaptırdım radyoloji doktoru Halil Mesut yaptı çok memnun kaldım yaklaşık 35 40 dk kadar sürdü ultrason esnasında çekilen görüntüleri Whatsapp yolu ile iletiyor. Tavsiye ederim kendisini.
DemirinAnnesiiii nnnaaz devlet hastanesinde değil canım Pendik devlet hastanesinin orada ara sokakta kliniği var orada yaptırdım. 640 TL ödedim sadece nakit ödeme kabul ediyor. Netten bak istersen adresi çıkar direk
nnnaaz Kubragdk 180₺ en son 1 ay önce gitmiştim. 10 gün sonra detaylı ultrasona gidicem 753₺ güncel fiyatı.