Mhtpsrkn Melike658 canım sen daha karar veremedin mi?Bak ben Gül Demirtaş hakkında çok güzel yorumlar aldım.Kesinlikle değişmem artık sende ona gidebilirsin bi dene bence
Faziletttt Melike658 cnm bende metro hastanesine gidiyorum Şule hanıma iyi bir doktor oğlumu kızımı orda doğurdum Allah nasip ederse yine orda doğum yapacam
Melike658 Mhtpsrkn 😂😂 aynen canım diğer hafta gitmeyi düşünüyorum birde sezeryandan sonra karına bastırma yapılıyormuş hastahaneden hastahaneye doktordan doktora değişiyormuş onu soracaktım
Melike658 Faziletttt Rabbim size bağışlasın evlatlarınızı 🙏🏻 Doğumdan sonra (sezeryan) karına bastırma yapıyorlarmı öyle bişe duydum da 😒 çok korkuyorum zaten bir de bu şeyi duyunca daha çok korkmaya başladım
Mutluluk_ Faziletttt bende metroda şule gül aydına gidiyorum çok memnunum ama doğum çok farklı doğumda ilgisi hastasına yaklaşımı nasıl ilk hamilelik olunca çok merak ettim
Mhtpsrkn Melike658 gül hanımın sezeryanına girdiği bi hamileyle görüştüm hiç öyle bi bastırma falan demedi ve çok memnun kaldım dedi benimde içim rahatladı anlyacagın
Melike658 Mhtpsrkn Faziletttt Çok teşekkür ediyorum hanımlar 🙏🏻 İçim rahatladı ama haftaya gidince yine sorarım
Yadigar14 Şule hanıma gidiyordum ilgisiz bir doktor yanlış ilaç vermesinden dolayı haftama göre çok kilo aldım iştah acıcı hap vermesinden dolayı doymadigimi öğrendim Gül Demirtaş hanıma geçtim iyi ki geçmişim çok ilgili sohbeti de güzel bir doktor