sherwoodTR Yaa çok yakınmış hikayemiz 🥰 Bende yıllar öncesinde babamın şirketinin adını Kumsal koymuştum denizin verdiği huzurdan yola çıkarak 😌 Bir gün kızım olursa onun da ismini Kumsal koyacağım demiştim. Eşime de sevgiliyken hep söylerdim artık o da alışmıştı 😊 Sizin gibi cinsiyeti öğrendiğimizde isim arayışlarına hiç girmedik. Yıllardır hazırdı ♥️