sherwoodTR hep derim düşmanımın yuvasına bile huzursuzluk girmesin benle kötü olanı Allah’a havale eder geçerim sadece 🤲🏻akışına bırak bence sen üstüne düştükçe kendi kendini önemli biri gibi sanıyor tam tersi onun bunları yapıp senin yüz vermemen lazımdı suç karşı tarafta üstelik buda yetmiyor bırakıp giden yine o bence hiçbir şekilde konuşmayın gerekirse her yerden engelle sen kendini geride tuttun mu o gelir bunu unutma. Elbette üzülürsün ama kafanı toplamaya çalış ailene yada çok sevdiğin bir arkadaşın olur onun yanına git tek durdukça da insan bunalıyor😏