15689 Kızlar uzun bir yolculuk olacak biraz otobüsle gitmeyi düşünüyorum 3 aylık hamileyim siz hamileyken otobüs yolculuğu yaptınız mı sorun olur mu sizce?
Bguzeel 15689 tabiki en doğru yanıtı doktorunuz verir fakat ben 24haftalık hamileyim İstanbul-Diyarbakır yolculuğu yaptım araba ile şükür hiçte bi sıkıntı yaşamadım ☺️ Sıkıntılı riskli bi gebeliğiniz varsa tabi düşünün ve doktorunuza danışın bence🌸