Yauwjsjs5 Arkadaşlar merhaba spinal yarim bayildim seseryan doğum yaptim 3 gün önce nefes darlığı cekiyorum normlami sirt agrisi yasiyorum yaşıyan varmı
sherlock Yauwjsjs5 sırt ağrısı normal ama nefes darlığı için doktorunuzu bi arayın. Sade kahve için sütsüz anestezi etkisini hızlı atar.
2kizanasi Spinal anesteziden dolayı oluyor etkisini atmak için sade nescafe ve bol su için bir kaç güne geçiyor