-PembePapatyam- 38+1deyim gelişim geriliği var diye apar topar yenidoğan yoğunbakım olan yere git dediler. Annemin yanına geldim buradaki doktorda minyon bebek yakın takiple normal haftasını beklicem dedi. Her gün pilates, yürüyüş yapıyorum gelmiyor hanımefendi 🤦🏼♀️🤦🏼♀️😅