Melisa0002 Kızlarrr, karnımın aşağısında hafif ağrı var ve bebek çok aşağıda fazla haraket ediyor. Sanki çıkacakmış gibi. Korkuyorum, yaşayan varmı? 30 hafta 5 günlüğüz.
mrs_elisah Melisa0002 sizi rahatsız edecek derecede ve her zamankinden farklıysa bir acile gidin isterseniz nst bakılır sancı var mı kontrol edilir. Geçmiş olsun
belmayamac Melisa0002 Sırt üstü yatıp bacaklarını dizlerinden kır elinle de göbeğini hafifçe alttan yukarı olacak şekilde destekle iyi geliyor. Ben de 30.haftaya yeni girdim benimki hep aşağıda ve resmen rahmimi tekmeliyor, böyle yapınca rahatlıyorum. Uzun süre ayakta durmamaya çalış ayaktayken de alttan karnını elinle destekleyebilirsin. Bir de kullanmıyorsan magnezyuma başla o da iyi geliyor
Melisa0002 mrs_elisah çok fazla evet ama sancım yok sadece bebek çok aşağıda,fazla haraket ediyor ve bel bacak ağrım var yerimden kıpırdayamıyorum.
Ilkhayat Melisa0002 panik yapmayın herseyiniz hazırsa arabaya koyup acile gidin doğum değildir inşallah ta bu aylarda ay gün sancilari geliyor inşallah odur 🙏 Rabbim şifa versin
Melisa0002 belmayamac aynennn, rahmimi tekmeliyor ve kalp çırpıntısı gibi geliyor. Çok teşekkür ederimm
Angel_ela1 Bu ağrılar normal artık daha bu ne ki diyeceksin yürüyemediğim Zamanlar da oluyordu kramp giriyor duşa gir en iyisi rahatlarsın