Bende geç döllenme vardı en son bebek görüldü kalp atışı yoktu 6+6da onu duyma ümidiyle gittik ama yıkıldım ultrasonda kese 5+3 görünüyordu kesem buyumemis bebek kaybolmuş sadece yolk vardı sağlıksız gebelik dediler bir hafta kendisi düşmezse kürtaj dediler size sorum uyutmadan kürtaj olan var mı gerçekten çok mu zor panik atagim var nasıl yaparım bilmiyorum 😔😔😔 Allah kimseye yaşatmasın çok aciymis bu durum