Seda5885 Arkadaşlar bebegim 3300 gram korkuyorum her an dogurabilirim diye.Kiloyla dogumun bir alakası yok dimi alta baskı yapınca sanki dogum yapacam gibime geliyor
melsedd Seda5885 bende 35 haftalığım bende de bazen o baskı oluyor maalesef bebek baskı uyguladığından oluyor
Neseeli Seda5885 doğumun kiloyla alakası yok canım.. ama kilo olarak haftaya göre önde biraz yediklerine dikkat edersen doğuma kadar dengeler kendini.. benim 35+3 Haftalık 2800 dü bir hafta öndeydi kilosu..
Melisakrtl Seda5885 bebim bebegim 34cu haftada 2700gramdi suan 35 olduk 2 hafta onde gidiyo dedi diktor ama vajinama acayip baski yapiyo 1cm acikligim var ve dun nisanim geldi bugun aradm doktoru agrilarin duzensizse korkma dedi ama 5.10 dk ya bir geliyosa hastaneye gel dedi
Seda5885 Neseeli haklısınız ben biraz yememeye calışayım ben sadece 4 kilo aldim ne yesem bebege yarıyor sanırım
1anne3bebe Seda5885 36+1 de 3400 gr dı. Benimde öyle maalesef sürekli bir baskı var. Doktor başı kanala girmiş dedi.her an doğuracakmışım gibi hayrolsun inşallah 😊
1anne3bebe Seda5885 uzun bir süre gebeliği özleyeceğimi düşünmüyorum. Zira yüzüstü yatmayı,eski kilomu,ayakkabılarımı kendim giyebilmeyi,hoplayıp zıplamayı çok özledimm 🤣🤣
Tiredmother 36 hafta çok erken değil zaten niye korkuyorsun ki 😄 ilerledikçe zorlaşıyo her şey kilosu iyiyse doğunca sağlıklı olacaksa 36 mis, 38 den sonrası günler 24 ten 124 saate çıkıyo sanki bitmiyo bi türlü