Pnrklk Arkadas 15+1 haftasindayim hic kola Icmiyorum birkere icmistim ama bugun uzun sureden sonra tekrar canim istedi pizzanin yaninda ictim bi kac yudum zarar verirmi sizce ya vicdanim hic rahat degil 😔
haklisinesracim Pnrklk bir tarafta sigara içiyorum 1 paket hiç de bişey olmuyor diyenler bir tarafta kola içtim vicdan azabı çekiyorum diyenler. Ortamiz yok
canserko Pnrklk valla benim ilk hamileliğimde her gün kola içmişliğim oldu Şuan ikinci gebeliğim gene içiyorum
Minigim38 Hic bisey olmaz canim sürekli iciyor degilsin ya bunun icin üzülmene gerek yok. Gerci benim bi akrabam sürekli icti 7/24 yine masallah sapa saglam dogdu bebisi
-MinikveAnnesi- haklisinesracim ya güldürdün 😂😂 en azından kola icin vicdan azabı cekenler daha masum 😂
Cigdrm_90_m Surekli icmedigin surece bir sey olmaz canın cektiyse icebilirsin diyor doktorlar ki alkol alanlar hatta hergun bir kaç tane sigara icenler var…icin rahat olsun hic bir sey olmaz
Mervee3831 Valla bende içiyorum hergün olmasada içiyorum yani diğer hamileliğimde içtimm.Hatta kayınvalidem içme kel olur bebek diye benle kavga edıyordu ne alakaysa 😀
29ayse29-34 Mervee3831 benim annem kardeşime hamileyken sürekli içerdi kola aşeriyordu gerçekten kardeşim kel Casper gibiydi demekki büyüklerin bildiği bişe var yarın anneme söylemem lazım 😂😂
Melegimin_annesi Pnrklk Bende içtim hamileliğimin başında dokunmuyodu gaz yapmıyodu geçen akşam gazoz limonlu maden suyu içtim midemi yaktı 2 günden beri halâ yanıyo bence gazlı şeyleri asla içmeyin
elifuslu1002 Melegimin_annesi kaç haftalıksın ben 25 haftalığım hiç öyle bir şey yaşamadım ve maden suyu hamilelikte çok faydalı her gün günde 1 defa olacak şekilde tüketilmeli kaz yapmak değil aksine kaz çıkarmaya af edersin genirmene yardımcı olur senin nasıl miden yandı hem bu içecekler alakalı değildir eminim çünkü hamilelikte mide yanmaları ola biliyor normal yani maden suyuna iyi gelir içmeye devam etmelisin
Melson20 Ben yaklasik hergun iciyorum ve bir gun dahi kotu hissetmedim bu kadar… bana bir ders olsun bu 😄
MeriHera Pnrklk sık içmiyorsan sıkıntı yok ayrıca kolaya takıldın ama pizza da çok sağlıklı değil yani içinde işlenmiş et var ha yoksa o ayrı, canının çektiği her şeyi ye ama zararlı ise abartmadan tadımlık ye canım, sağlıkla gelsin bebişin inşallah
TeoMom Pnrklk Ne olacak canım ya ben de geçen akşam cips yedim😅 sonuçta sürekli yiyip içmiyoruz o kadarcık kaçamaktan bir şey olmaz🥰