İnşallah sağ Salim bi hamilelik süreciniz olur ve bebeğinizi kucağınıza sağlıkla alırsınız bende gebelik zehirlenmesi ile doğum yaptım 3,5 yıl önce 35. Haftada şimdi ikinciye hamileyim 3. Ayda hemen aspirine başladık şuan bi beliritisi yok ama bende korkuyorum zaten oğlumdada tüm tahlilleri yaptırmama rağmen 2 gün sonra tüm değerlerim değişti ne olduğunu anlamadık bile şuan her ay tüm tahlillerim yapıyor ama insanda korku oluyor anlık şeyler sürekli kendimizi kollamak lazım 26. Haftayım bakalım inşallah korktuğum başıma gelmez diyorum bende 🙏