Elif_3434 Benım 2. Gebeligim doktorum son 5 yıl içinde tetenoz aşısı olduysan şimdi yaptırmana gerek yok dedi. 3 yıl önce olmuştum 2 doz şeklinde 1. Gebeliğimde . Bilgisi olan var mı sizler yaptırdınız mı 2. Gebeliğiniz de
Ozzggeee Elif_3434 Bende 2019da hamileyken yaptırmıştım. Geçen aradılar 1 doz aşı yapalım diye. Bende 2019da oldum tekrar gerekli mi dedim. Onlarda yaptırırsak daha iyi dediler
3babymom Elif_3434 5 yıl koruyuculuğu devam ediyor demişti bana o yüzden 5 yıldan önce hamileysen yaptirmaya gerek yok dendi ama benim 7. Yıl olmuş tekrardan yaptiriyorm