Semanurclskn Kızlar doğum için çikolata yaptırmak istiyorum ama siz yaptınız mı ? Tadı güzel olsun istiyorum . Yaptıran varsa nerden yaptırdı, internetten mi yoksa bildiğiniz bir yerden mi ? Lütfen öneri verir misiniz?
Eminecak Semanurclskn ben Instagramdan sipariş etmiştim. Burda görmüştüm hesaplarını inceledim aktiflerdi baya. CİKOLATADEPOSUU sayfanin adi. Tadı beklediğimden çok güzel geldi baskı da guzeldi silik degildi. 2. Gün de elime ulaştı
sherlock Semanurclskn instagram çikolata deposu. Az önce kahvenin yanında son kalanları yedik hala tazeydi. (3aylık)
minikkoalaam https://www.cikolataatolyesi.com.tr/ ben burdan yaptirdim cok memnun kaldim. tavsiye ederim 🌸
Behiye89 minikkoalaam size bu konu hakkında danışmak istiyorum. Bende sipariş verdim onay bekliyor dediler. Sipariş alınmış. Süreç böyle mi oluyor
Semanurclskn minikkoalaam canım çok teşekkür ederim bu gece halledicem bende bu işi güzel bi siteye benziyor değerlendiricem
Semanurclskn Eminecak mutlaka bakıcam tavsiyen için çok teşekkür ederim hiç bilmeden saçma sapan yerlerden sipariş vermek istemedim bende