Bsra03 Merhaba hanımlar Gazikent hastanesine gidip doktor öneren var mı ? Birde doğum ücreti ne kadar bilginiz var mı ?
Miinee Bsra03 ben Gazikente gidiyorum Ozan beye çok memnunum baya ilgileniyor ultrason cihazı da baya iyi doğumu daha konuşmadık muayene ücreti 145 ₺ sgklı olunca