Yaklaşık 12. Haftamdan beri özelde yanlış test sonucundan dolayı buca kadın doğum hastanesinde takip görmeye başladım ve bugün de (38+0) kontrolüm vardı evet randevu bulmak zor ama tatlı dilli anlayışlı yardım etmeyi seven doktorları sayesinde randevusuz gittiğimde de sıra için yardımcı oluyorlar. Doktorlar, ebeler, hemşireler hepsi tatlı dilli, güler yüzlü, anlayışlı, yardım sever ve hep pozitif. Devlet hastanelerine hep olumsuz bakardım ama iyi ki burada takip görmeye başlamışım eğer gitmeyi düşünen varsa gözüm kapalı tavsiye ederim 🥰😇🤍