İyi akşamlar kizlar bugün pembemsi çok çok az sümüksü bişey geldi doktora gittik nst m iyi çıktı açılmama baktı alttan elle muayene ile açılma yok dedi ciğer geliştirici yaptı Progestan verdi eve geldik, kahverengi akıntım olmuş normal mi burda daha önce de okumuştum alttan muayeneden sonra böyle akıntı geldigini 34+5