Aylin355 Sevgili anneler geçen hafta kan verdim ve beta HCG hormonum 14.000 çıktı. Reglme göre 5. Haftadaydım. Sağlık ocağı hekimi biraz yüksek olduğunu söyledi ama bu durumu yaşayan var mı biraz tedirgin oldum
S1907 Aylin355 benm 5,haftalarda 44,000lerdeydi ,neden kadın doğuma gitmiyorsun sağlık ocağına gidiyorsun ki artık kadın doğuma muayne olman gerekiyor
S1907 Aylin355 betan iyi ama ultrasonda bakmadan burdan görüş alman çok sağlıklı değil canım,gebeliğin düzgün yerleşip yerleşmediğni en iyi doktorun söyler,inşallah herşy güzel olr senin için🌸