ozlemabdullah yuzmek hamielelikte yapilacak en güzel spor ben ilk 5. Aya kde girmistim bir kaç kez en son 26 27 haftalikke gitmistm nolur nolmaz diye girmedim cunku büyüdükçe sorunale basliyor biraz bide etrafimda bir kac kisi israr yolu enfeksiyonu olmustu benimle ayni gebe olanlar o yuzden korkup girmemistm ama büyüdü diye tabi
Senin zamanlarinda doktorum girebilirsin gunes altinda durma yeter dedi
Ama bu 26 27. Haftalarda sorduguma tereddutle girecegein yer temizze gir demişti 😊