İş yeri SGK ya bildiriyor ama bunu ay sonunda da yapabilir raparu aldığın gundede yapabilir. Örnek veriyorum mayısın 20 sinde rapor aldın iş yeri SGK ya 30 Mayıs da bildirdi 10 günlük ücretini alırsın. Birde şöyle bir şey var en fazla 2 ay sonra bildirme hakları var ssk bildirgelerini çoğu iş yeri de böyle yapıyor. Binada örnek vereyim yine 20 mayisda rapor aldınız normalde 30 mayisda bildirmesi gerekirken 30 Haziran’da bildiriyor sizde mayisda alacağınız 10 günlük ücreti temmuzda alıyorsunuz. Biraz uzun oldu ama anlatabilmisimdir insallah