Neslihan-672 37 haftalık hamileyim ilk 4 ayımdada çektim bu diş ağrısını dişim apse yapmış yanağım şişti birde şişen yerdeki 2 dişimin arasında et çıkmış ağzımı kapatamıyorum bile var mı benim gibi çeken ne olur fikir verin
Zeeynepp Neslihan-672 Maalesef ki bende aynı durumdayım sürekli kanıyor acıyor hamilelikte olurmuş ama etleri çok şişiyor
Eminecak Neslihan-672 ay benimde aynı hafta ayni sorun oldu. Artık acile attım kendimi antibiyotik verdi doktor. Son haftalarin işlem yapamam dedi. Antibiyotik kullaninca biraz sakinledi agrilar ama hala sağ tarafimla bir sey yiyemem agriyor hemen.
Minikoanne Bende aynı durumdayım ya 1 temmuzda çektircem dişimi antibiyotik verdi 31 ci haftadayım agrıdan hiç uyuyamadım
Neslihan-672 Minikoanne ya hamile kaldım kalalı doğru düzgün yemek yiyemedim doğmadan çekim yapılıyor mu ki doktor izin verdi mi
Neslihan-672 Eminecak offf ya bende gittim acile sadece şişen et kesilir kanal tedavisi olmaz doğumdan sonra olur dedi ama ağrınız geçmez dedi ne yapacam acaba
Neslihan-672 Minikoanne bana da kağıt verdi doktorun izin verirse dedi ama çekme falan değil basit bir tedavi şekli o da ağrın geçmez dedi ne yapacam bilmiyorum