Sevgili anneler bebeğim için kapı süsü yaptırmak istiyordum. Bir çoğunuz gibi instagram üzerinden araştırdım görsellerini beğendiğim aslifloral adlı sayfadan ürününde kısa bir sürede yapılıp elime ulaştırılacağı bilgisini aldığım için yaptırmaya karar verdim. Kendisiyle sipariş oluşturma aşamasında konuştuğumuzda 1 hafta içerisinde ürünü teslim ediceğini, kişiye özel ürün yaptığı için ilk önce ödeme yapmam gerektiğini vs konuştuk ben ödememi yaptım ve siparişimin ayrıntılarını neler istediğimi görsellerle detaylı bir şekilde ilettim. Ödeme yapıp siparişin oluşturulmasını istediğim tarih üzerinden 1 hafta geçmesine rağmen ürün elime ulaşmadı. Kendisine ürünü kargoya teslim ettimi diye sormama rağmende bir cevap alamadım. Aradan geçen 10 günün ardından profilinde bir gönderi paylaştı bebeğimin adıyla yapılmış kapı süsü ve yastık bunun üzerine dm attım bu ürün bana mı ait diye nihayet cevap verdi bana aitmiş fakat istediğim çoğu detay yaptığı üründe mevcut değildi. Kargoya vermediyseniz eksik olan detaylarıda eklermisiniz dedim bana gün içerisinde kargoya vereceğini ve vermeden isteklerimide ekleyeceğini belirtti. Ertesi gün kendisine tekrar yazdım kargo takip numarası gelmedi tarafıma siz paylaşırmısımız benimle diye saatler sonra bana dönüş yaptı ve kargo takip numarasının onada henüz gelmediğini geldiğinde ileticeğini söyledi. Oysaki ürünü ogün kargoya vermiş olsa kargo şirketi ona takip numarası muhakkak verecek ayrıca kargo şirketi banada sms olarak takip numarasını muhakkak atacak. Beni oyaladığının farkındayım fakat iletişim şeklimi olumsuz yöne doğrultmamaya çalışıyorum çünkü burdada bi araştırma yaptığımda kendisine herhangi bir olumsuz yorum yaptığınızda çirkinleştiğini sizi engellediğini falan yazmışlar daha önce. Çizgimi bozmadan kendisiyle iletişim kurmaya çalışıyorum buyüzden. Neyse aradan birkaç gün daha geçti bana verdiğim adresin yanlış olduğunu kargonun dağıtıma çıkmadığını söyledi oysaki ben ev adresimi net bir şekilde ilettim kendisi kargoya yanlış adres vermiş adresin yanlış olduğu yetmediği gibi soyismimide yanlış vermiş. Bukadar sorumsuz bir satıcı. Ben tekrar adresimi soyismimi paylaştım bana düzelttireceğini söyledi vs derken aradan yine 2 gün geçti bana ne kargo ulaştı nede kendisinden ses soluk çıktı. En son eşim devreye girdi kendisini cimere vs şikayet ediceğini ürünün derhal teslim edilmesi gerektiğini falan söyledi eşime istediğin yere şikayet et kanun bitek sanamı var ben kendimi garantiye almadan iş yaparmıyım falan şeklinde konuşmalar yaptı. Biz 20 günün sonunda yoğun çaba sonrası eşiminde memuriyeti sayesinde bir şekilde kargoyu teslim aldık fakat eşimin işi kolluk kuvvetleri olmasa bir sivil olarak biz ürünü kargodan teslim alamayacaktık çünkü kadın hiçbir şekilde ne soyisim yanlışlığını düzellitrdi nede adres yanlışlığını. Kargoda güvenlik gereği teyit edemediği için ürünü teslim etmiyor haliyle. Siparişim asla istediğim şekilde yapılmamış eksiklikleri ekleyeceğim dediği halde eklememiş, işçiliği berbat heryerden silikonlar görünüyor, isimde çatlaklar var öylece yapıştırmış. Buarada faturalı satış yaptığını söylediği halde ürünle birlikte bir fatura göndermemiş. Kendisine beni mağdur ettiğini söylediğimdede aptalca gülücük ifadeleri atıp banane, kuyruğuna basılmış fare gibi ciyaklama hadi işine diyip beni watsaptan da instagramdada engelledi. Yazım biraz uzun oldu kusura bakmayın ama sizden ricam instagram kullanıyorsanız bu kişiyi ordan spamlamanız ben eşime dostuma spamlattım hatta cimere şikayettede bulundum. Kimse benim yaşadığım mağduriyeti yaşamasın istiyorum. 20 gündür 8.5 aylık hamileliliğimle girdiğim stresin haddi hesabı yok. Kimse aynı sıkıntıları yaşamasın 🙏🏻🙏🏻🙏🏻