Kızlar merhaba. Akşamlık fırın makarna yaptım canım çekti. Krema atılıyor biliyorsunuz. Makarnayla kremayı karıştırdım kaşıkta kremadan kalıplaşmış parça kaldı. Neyse pişti makarna yedik. Bulaşıkları makineye koyarken fark ettim o kremadan kalan parçanın diğer tarafının rengi koyuydu. Küflenmiş gibiydi. 32 haftalık hamileyim bana yada bebeğime bir zararı olur mu? Makarnada oyle parça gormedik ama insanin aklina takiliyor tabi. Yardımcı olur musunuz? Başına boyle birsey gelen oldumu hiç?