Batuga İlk ayda alttan muayenede sıkıntı yaşayan var mı acaba yada bi sakıncası var mı cuma günü kontrole gidicem belki alttan bakabilir doktor
Brcnbysl Batuga merak etme benimde ilk muayenem vajinal ultrason ile oldu keseyi görmek için haftasıds kücük olunca alttan baktı hiç sorun yaşamadım şimdi 36+0 olduk allahın izni ile 🥰
KeremikoBayky Batuga reglim gecikince beta verdim doktor 5000 betada keseyi göremedi karından alttan baktı. Alttan ultrason karna göre 1 hafta daha önden görüyo. Hiç korkulacak birşey değil ağrı acı yok zaten hissetmedim diyebilirim. Ve risksiz zararsız
esmaozdemir76 Batuga korkulcak bişey yok canım ağrı vs olmuyor korkmayin benim kalp atışlarını vajinal ultrasonla duydu doktor
Mustafaninannesi Batuga merhaba bende 4 haftalıkken doktor keseyi görmek için alttan muayene etmişti sorun olmadi şu anda 2 buçuk aylik🤗
fikroyenurbayindir Herhangi bi sıkıntı sorun tehlike yoksa alttan muayene yapmıyorlar 19 haftalık oldum bugün bebeğim normalden aşağıda kasıklarımda çok ağrı oluyor yani buna rağmen bana alttan muayene yapmadılar canım
Batuga Biz daha beş haftalığız ilk öğrendiğimde hamile olduğumu bebeği görememişti doktor haftaya gel görelim demişti acaba sıkıntı olur mu diye korktum açıkçası
Celiktss İlk muayenem de bebek küçük olduğu için vajinaldi, 13 haftalıkken ağrı yüzünden gittiğimde de vajinal muayene yapıldı, hiç bi skıntı olmadı
Guzeloglummm Batuga canım ben kilolu hamile kaldığım için doktor karnımdan ilk basta görmekte zorlandı . 4 aylık oldum ilk günden beri hep alttan bakıyor hiç sorun olmadı
Eldgrn Batuga canım ben 17 Haziran’da gittim hem üstten hem alttan kontrol ettirdim sorun olmadı10 güne kese görmeye gel dedi bu gündü ama ben cuma gününe randevu aldım bende doktor uygun görürse alttan da muayene edebilir bence zaten sorun olsa doktor bakmaz alttan için rahat olsun
_peritozu Batuga ilk bebeğimde ilk kontrolde kücük diye alttan bakmıştı sorun yaşamadım şimdi yeni hamileyim haftaya randevum var yine alttan bakabilir 😊
ozumunannesi Batuga keseyi gördükten 1 hafta sonra alttan muayene olmuştum. O dönem kalp atışını duyabilmek için. Alttan muayene de normal ultrasona göre 1 hafta önceden görülebiliyormuş.
fikroyenurbayindir Brcnbysl bu şekilde erken dönemde alttan muayene olduğunu bilmiyordum ben 19 haftalık hamileyim şuana kadar hiç olmadım
Brcnbysl fikroyenurbayindir kese küçük olduğu için bakılabiliyor çünkü vajinal görüntü her zaman daha net ve yakın olduğu için kesin direk görüntü veriyor. Karındanda bakılabilir ama sonraki haftalarda görünür.
Minikbebegim1999 Batuga bende hep altan baktiriyorum canim yurt dışında usten hic bakmiyolar bebek baya buyuyene kadar bi sıkıntı olmadi saten sıkıntı olsa doktor bakmaz sadece daha sonra kahve rengi leke gelebiliyor ama korkma