Efemom2 Merhaba sanırım doğum yaptınız, 35 haftalık hamileyim kalp atışından itibaren oksapar iğne ve coraspin kullanıyorum kan sulandırıcı onlarak cuma günü doktorum iğneye doğuma kadar devam coraspini kes dedi büyük ihtimalle de bu ayın 28inde bebeğimi alıcak. Ben hala coraspini içmeye devam ediyorum 35+4 oluyoruz yarın bir sorun olmuyor dimi bende endişe ediyorum da