Ben ilk doğumumda sezeryan olmuştu deepend almistim ama kanamam çok olmadi kullanamadim ped yeterliymis zaten ortalama 1 saatte 1 degistiriyosunuz sürekli yatma olmadığı için şimdi 2. Dogumda ped alicam mesala çantama ama tabi bu durum kişiden kısiye değişir kanama durumuna göre