Kızlarr bugün kontrolüm vardı nst girdim sancılarım vardı doktorum doğum sancısı çekiyorsun dedi hemen çatı muayenesi yaptı normalde 38 den sonra yapıcaktım çatı muayeneni dedi ama sancı çıkınca hemen baktı ve çatın çok dar normal doğum yapamazsın dedi, dayanabildiğin kadar dayan sancılara dedi dayanamadığın yerde gel hemen dedi anestezi ile görüştürdü hazır olsun diye sanırım sancılarımdan baya şüpheli, sürekli sancım var evet ama dayanamıcak kadar değil bazen çok zorluyor duş alıyorum geçiyor doktorum isteğim bir hafta daha dayanman dedi sonrasında sezeryan ile alacak 3 kilo civarında olmuş biraz kilosu önde gidiyor herşey normal dedi. Var mı benim gibi olan? Tüm annelerimize hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum 🙏🏼😊 biraz telaşlandım sezeryanı duyunca ama çatı darlığı sonuçlarına bakınca birazdaha kafam rahatladı . Birden duyunca hazmedemedim sanırım.