2 gündür ani kramp şeklinde sırtıma giriyor çok ağrıyor ne egilebiliyorum nede egildigimde kalkabiliyorum böyle bıçak saplanır gibi ilk defa böyle bir acı yaşadım fıtikmj bilmiyorum fıtığı olanlar yazdıklarım fıtık şikayetine benziyormu bide fıtık olup normal doğum yapan varmı aranızda 2 normal doğum yaptım daha önce