Alyadua1009 benim ilk iki betam 2 kati artmisti 3. Betam yuzde 80 artmisti ama son betayi 3 gun arayla vermissin o yuzden tam.anlas8lmiyor ayrica benim 4. Haftamda lekelenmem oldu direkt igneye basladi doktor keseyi falan da beklemedi.Progestan hormonum.dusuktu 22 hafta kullandim igneyi ek olarak da progestan fitil kullandim.