Sscss1 Hanımlar merhaba fikirlerinize ihtiyacım var. 35+5 haftalığız bebeğimin kafası yukarıda. Ve normal doğum istiyorum. Dönmesi için neler yapmam gerek, neleri yapmamam gerekiyor fikir verir misiniz??( yürüyüş, egzersiz, bol su içmek) vs.
Ece__ Sscss1 dönmeyen bebek dönmüyor ne yaparsanız yapın:) ama henüz vakit var dönebilir. Benim kızım doğum pozisyonundaydı 37. Haftada makat gelişe döndü
Eslem_1 Adyokisimsiz çok mu ağrılı acılı bir işlemdi? Bu yöntemin genelde yurtdışında uygulandığını ve taşıdığı bazı riskleri olduğunu doktorumdan duymuştum sadece .. Sscss1 Yürüyüş ve bol su içmeyi ben uzun zamandan beri yapıyorum ama yok yani bana mısın demedi..Son bir haftadır da yoga eğitmenlerinin önermiş oldu bebeği döndürme egzersizini yapıyorum ama 🤷🏻♀️
Dammy Sscss1 ayakları asagida olduğu icin pozisyon kaynaklı kasik ağrılarınız oluyor mu? Ben 33. Haftadayım dayanılmaz agri oluyor ayaklarının olduğu yerde 🤦🏻♀️
Adyokisimsiz Sscss1 benim doktorum dışarıdan elle muane sırasında döndürüyordu ben dayanamadım bıraktım yapan doktor var eliyle ceviriyorlar
Ozgeozgul Sscss1 yapıyordum ama yine ters sanırım dönmezse dönmüyor yürü dedi pilates yap dedi ki zaten yapıyorum
Adyokisimsiz Eslem_1 yurtdışı değil hatta doğuda yaşıyorum:) evet agriliydi ama o zamanda küçüktüm dayanamadım şimdi olsa dayanirdim
Dammy Sscss1 benim de aynı tarif ettiğiniz gibi. Allah sağlıklı hayırlı ömür nasip Etsin insallah evlatlarımıza 🥰
haklisinesracim Sscss1 eliyle çeviren ebe biliyorum karşı komşumuzdu evde doğum yaptırıyordu ben küçüktüm o zamanlar gelip giderlerdi mueyene olmaya doğum yapmaya. Ters geliş olan bebekleri de bir masajla döndürüyordu kadın sonra evde doğum yaptırıyordu.
smallbaby Sscss1 ahh bacım kelin ilacı olsa kafadına sürermiş aynı durumdayız dönmüyo kuzucuk okadar rahatki oturuyo resmen bide bana egzersizi yürüyüşü yasakladı doktor hiç bişiy yapamıyorum erken doğum olabilir dönmezse dedi napacam bilmiyorum tek tesellim daha üç ayım var banada dua edinde dönsün hepimizinki inşallah sağlıkla dönerler🤲🏻
Dammy smallbaby Dönmediği icin mi erken doğum olabilir dedi? Benim doktorum böyle bir durumdan söz etmedi
Dammy smallbaby 2gün sonra 34 haftalık olacağız. En basından beri ayakları hep asagida hiç donmedi bebeğim
595959 Sscss1 ben de 37. Haftadayım hala kafası yukarda. Günde on bin adımdan az yürümüyorum çok su içiyorum hareketli biriyim ama yok 8 haftadır dönmedi. Ben ümidimi kestim gibi artık. Doktor 36. Haftaya kadar döner demişti. Dönmedi. Ben de normal doğum istiyordum ama nasip değil sanırım. Napalım sağlık olsun.
Elifgoktug1 Sscss1 her gün 3 4 defa 10 ar dakikalık olacak şekilde secde pozisyonunda durun. Birde koltuğa ayaklarınızı dikerek başınızı hafif asagi sarkitin ters oturur gibi yani sırt kısmına ayaklarınızı verin baş biraz aşağı sarkacak şekilde ara ara durun ama yanınızda biri bulunsun koltuk taki hareketi yaparken denge kaybı yaşamayın. bunlar la döner Allahin izniyle