Citlenbik Ben tavuğu bol kekikle yaptım ama kafa bu ya sonradan aklıma geldi dedim kekik acaba zararlı mı? Okuduğum yazıda kekik adaçayı bi sürü bitki düşük sebebiymiş ben 28 haftalık hamileyim fikri olan var mı
QUEEN088 Citlenbik Aslında)çok ınsan zararlı diyor .Ama benim doktorum az) kullaniyorumsa bisey olmaz diyo.Bende severek kullanuyom😌
Deletedmom727272 Citlenbik yediğimiz kekikten bişey olmuyor zaten maksimum yemek kaşığını geçmez kullandığınız miktar Kekiğinde içinde bulunduğu ballıbabagillerden elde edilen çaylar dert,tasa
kuzucumoglum Citlenbik canım bende birçok ymege kekik koyuyorum büyük ihtimal o caylaridir maydonozu duydum mesela düşüğe sebeb oluyor diye ama kekik hiç duymadim
Eslem_1 Ben de balığı tavuğu kekikle terbiyelerim bazen sıkıntı oluşturmadı zaten çok az miktarda atılıyor ve sık tüketilen bir şey değil ..