RdvnMlkn Kızlar özel gidiyorum Altan muane etti ebe bana boyumun kısa olduğu için bebek hazneye geç iniyormus ilk dogumumda baya zordu normal dogumdu ama 2 gece tamponla kaldim hastanede bebek kanala inmemisti ebe normal doğumu 1.55 üzeriymis benim doğumdan sonra boyun 1.52 oldu şimdi devlette 41 haftaya kadar bekle diyo suyun sancin olmasa suniyle doğum yap diyor ne yapacağımı bilmiyorum şuan 39+2 haftamdayim bide hemoroit de var
Nazendehanim Eslem_1 evet canım ben de duydum onu yani doğum yapan kadınlar doğumdan sonra çektim ben diyenleri
Eslem_1 RdvnMlkn boyunuzun doğum öncesi ve doğum sonrası olarak kim ölçümünü yaptı ? Hastanede mi yapıldı ?
RdvnMlkn Tiredshe bende dogurdum ebe bana boyun kısa olduğu için bebek gec hazneye iniyo ve zor doğum oluyor
haklisinesracim RdvnMlkn biraz uydurmuş olabilirler genelgeçer bir kural değil bu 1.50lik annem sancı geldiginde zor yetişmiş 20 dklik hastaneye mesela hemen doğum olmuş. Boydan değildir
Deletedmom727272 Kısa boyla zorsa bebeğin inişi, suni sancıyla beklemekte çok mantıklı değil ki yine zor yine zor Tam tersini düşünürsek 1,70ler rahat pıtlıyo?
RdvnMlkn Deletedmom727272 orası öyle ilkinde kendi sancim suyum geldi kanala inmemisti suniyle dogurdum
RdvnMlkn haklisinesracim bilmiyorum ilk doğumda açılma sancı vardı kanala inmemisti özel de öyle söyleyince şaşırdım