Guzeloglummm Kızlar 15. Haftalık hamileyim. Dünden beri hasta olcak gibiydim ama bugün baya agirlastim. Burun akintisi göz akıntısı ve hapsuruk çok fazla. Gözümü silmekten tek gözüm küçüldü hatta şişti baya . Ne yapabilirim ne iyi gelir bana
ikicocuklubiranne Guzeloglummm aynı durumdayım alerjik nezle grip oldum. Bana ilaç harici bir şey faydalı gelmiyor ilaçta kullanmak istemediğim için azıcık çekiyorum. Çok geçmiş olsun. Gözünüz için ılık çay pansumanı yapabilirsiniz biraz hafifletiyor
Guzeloglummm ikicocuklubiranne dün sorunum yoktu bugün baya kötü oldum özellikle sabahtan beri ağlıyorum gibi gözüm akıyor , çay pansumanini deneyeceğim teşekkür ederim
ikicocuklubiranne Guzeloglummm burun tıkanıklığıyla başladı benimde iki gündür böyleyim özellikle bugün çok şiddetlendi.
Guzeloglummm Fatma0090 sabah gidicem canım kendi doktorum 1 buçuk saat uzakta burda da devlet aciline gitmek istemedim ilgilenmiyorlar diye
Guzeloglummm ikicocuklubiranne nane limon içtim 1 bardak sadece bı tane de sabah parol içtim başka bişey icemedim 😔
ikicocuklubiranne Guzeloglummm yani illa kullanabileceğimiz ilaçlar vardır ama tereddüt ediyorum. Birkaç gün çekmeyi tercih ettim.