gamzeklcx takibinizi sıkı yapmalı doktorunuz. O haftada benim bebeğimin omzundaydı kordonu 35te boynuna dolamıştı, 2 hafta sonrası doğum yapacağım diye 36da nstye gittiğim de ultrasona girmedim. Bebeğim doğduğunda kordonu düğümlüydü. Sizin haftanız çok erken açadabilir tabiki kordonunu ama sıkı takip edilmesi gerekiyor diye biliyorum