220720 Kızlar sırf rahat edelim diye özel hastanede medipol sefaköyede gebelik takibi yaptırdık 30.haftadayız bu haftaya kadar covidden dolayı içeri eşimi almadıklarını söylediler hak verdik tamam dedik şimdi de o yasak kalkmış gittiğimiz doktor dedi ki bazı doktorlar alıyor hastanemizde ama ben almıyorum Bende açıkçası anlam veremedim eşim detaylı hariç bebeğin yüzünü kalp atışını eş zamanlı olarak göremedi duyamadı odaya babanın alınmaması sebebi nedir bilen var mı ? Aynı hastanede diğer doktorlar alıyor o doktor bi türlü kabul etmiyor Hatta eşim doğuma da girmek istedi odaya izin vermeyen doğuma hiç izin vermez diye düşünüp değiştirmek istiyoruz hastaneyi.Babalar odaya neden alınmaz bilen veya mantık yürüten var mı acaba ?
benimmdunyamm 220720 doktor değiştir devlet olsa neyse özel almak zorunda devlette bile doktor eşimi de çağırıyordu içeri
Berrafiliz 220720 ben de medipol Bahçelievler’e gidiyorum gebeliğimin başından bu yana eşim de içeri giriyor o kadar para veriyoruz tabiki girebilmeli
sherlock 220720 tamamen doktorla ilgili işinde iyi ve ün yapmış doktorlar bu sebeple hasta kaybetmez o yüzden umursamıyorlar. Benim doktorum da aynıydı. Eşim doğuma da giremedi(sezaryen)
Bilgelihayat 220720 doktorunu direk değiştir!! Sen bebeğin annesisin o da babası, zaten aynı evde yaşıyorsunuz, eşinde covid varsa sendede vardır , ben bunu anlamıyorum, doktorlara saygım sonsuz. Ama böyle doktorlara kesinlik değil
Damla1995 Bizde boyle bir durum soz konusu degil yasaklar kalkti soncta hala bu durumu devam ettirmeleri dkktli olmalari gzl birsey aslinda ama bunu babaya yapmalari neblm hoş olmamis.bu sebepten bile dr hastajane degisir gene degirdim. snctaa babanin meraki heyecni hakki var uzucu bir durum bu.
ikimelekannesii22 220720 basından beri özele gidiyorum her gittiğimde eşimle giriyoruz alıyorlar yani o nasıl bi hastane ayrıca her yasak kalktı bi o mu kalkmıcak bence değiştirin bugune kadar değiştirmediğiniz hata
Acemianneee08 220720 haftanız daha da ilerlemeden doktorunuzu değiştirin canım Özelde o kadar para ver muayeneye almasın . 37. Haftamdaym 6. Haftadan beri eşimi içeri alıyor doktor. Devlet olsa tamam derim ama özelde almalı Covid yasakalrı bile kalkalı ne kadar oldu. Bahane üretmesin en çok eşiniz korkar Covid olmaktan size taşycm diye bahaneleri bile bahane değiş
Cekikveannesii 220720 220720 bende sefaköy medipole gidiyorum şerife hanıma siz hangi doktora gidiyorsunuz?
Cekikveannesii 220720 ben ilk zamanlar Tülay hnma gittim ama çok uyuşmadık çok donuk geldi bana bence o covitten dolayı değil mahremiyetten dolayı istemiyor olabilir sizin eşinizin yanında bazı şeyleri konuşmak istemiyor sanırım. Başka doktorlar da var onlara gidin seçenek çok sonuçta.
Mysngl 220720 benim covid zamanında bile doktor bişey demiyordu eşim giriyordu hep şimdi de giriyor sıkıntı yok büyük yerlerde mi öyle acaba
Dolunaybelinay 220720 bu ne saçmalık o zaman devlet hastanesine gidersiniz demi. Bencr hastaneyi komple değiştirin
nilsmomy 220720 ben Erzurumda özel hastaneye gidiyorum burada alıyorlar eşimi hatta ve hatta bazen annem bile dahil oluyor muayenelere kadın bir gün olsun bir şey demedi. Bence doktorunuzu değişin eşinizde o anlara şahit olsun bir daha olmayacak çünkü 🫶🏻
aslansmommm 220720 en başından beri her kontrolde gelir girer eşim odaya hatta benden daha çok konuşur doktorla bilgi almak için hiç böyle bişey yaşamadık hadi devlette hamileyi bile odaya zor alıyolar ama özel hastanede eşin alınmadıgını ilk defa duydum birde haftanız 30 olmuş bana kalsa ben artık bu saatten sonra değiştirmekle uğraşmam ama başından olsa kesin değiştirirdim
gamzosgamzos 220720 vAllah ben Esenler Medipole gidiyordum baslarda aynı sekilde covidden dolayi esleri almiyorlardı bende genel hastneler ayni zannediyordum birde doktorum iyiydi hadi dedim neyse videoya falan aliyordum sonra doktor numarasınıda vermiyordu kendi kendime dedim devlet hastanesinden ne farkı kaldı 275 tl verip bu muameleyi gormek istemedim hatta post acmistim esleri alan iceri alan hastane diye bir arkadas basari hastanesi soylemisti arastirdim orda Jalal beye gittim esim benimle her muayeneye girdi hatta nst odasına bile girdi benim sezaryendı ama normal doguma da kabul ediyormus doktor esi tel numarasini verdi ve gecede olsa acil durumlarda aramamı soyledi dogumumuda orda yaptim cok memnun kaldım
Sumiire Cekikveannesii benim doktorumda özel şeyler için önce bebeği gösteriyodu eşime sonra siz dışarı çıkın anneyle bir sey konuşcam diyip kibarca dışarı çıkarıyodu bence muhattap olası gelmiyo
Burcucicek 220720 hangi doktor acaba ben de oraya geliyorum ama doktorum alıyor hatta geçen kendisi dedi eşime girebilirsiniz diye