GulayKaya2152 Arkadaşlar ben 11 haftalık hamileyim yaklaşık 1 haftadır her sabah aç karnına onzyd kullanıyorum ama çok tedirginim doktor kullan dedi ama sanki içimde kötü bir his var içmediğimde dayanamıyorum resmen bana bir akıl verirseniz çok mutlu olurum
Eceguclu35 GulayKaya2152 doktorum o haftalar da banada vermişti o ilaçtan bide lady feliz vermişti bulantı için bunları kullan dedi ben hiç faydasını görmemiştim malesef bulantım devam etmişti🤦🏻♀️ Bi sakıncası olmaz bence doktor veriyo sonuçta
ikizlerimveannesi GulayKaya2152 gönül rahatlığıyla içebilirsin ben 22 oldum hala içiyorum önceden günde iki alıyordum şimdi sadece sabahları alıyorum ona rağmen mutlaka her sabah çıkarıyorum ilk başlardaki ağır bulantı ve kusmalarımı çok geçirmemişti ama yine de faydası olmuştu şimdi bile içmediğim zaman gün içerisinde beni rahatsız eden bulantılarım oluyor
Lale19 GulayKaya2152 canım geçmiş olsun ben sana direk zofer diye ilaç var onu öneririm mükemmel bir ilaç ben su dahi içemiyordum artık hastane de serumla durdum daha sonra eczaneden zofer aldim kullanmaya başladım hem yemek yedim hem de bulantı istifra olmadi
Nily GulayKaya2152 walla ben 4 ay cektim bulanti ama doktorum bana vermedi ilac. Gerek yok bu hamileligin gayet saglikli oldugunun belirtisi demisti:)) ben her bulantimda cubuk krakerle idare ediyordum Kadin ilac yanlisi degil hic😂
Lale19 GulayKaya2152 evet öyle olmuş bende çok faydası oldu inşallah sende de fayda eder. Ben onun sayesinde rahatladim ara da yine Bulan ti istifra oluyor ama aşırı olmuyor