Momtobe_ Merhabalar.. 16+3’teyim plasenta ve bebek hala aşağıda, yukarı çıkması bekleniyor. Bu sorunu yaşayanlar varsa sizlerin hangi haftada yukarı çıkmıştı?
Busrayalcingunes Momtobe_ merhaba benimde 17. Haftadan 22.haftaya kadar aşağıdaydı doktorum 28.haftaya kadar yukarı çıkabilir demişti öylede oldu 25.haftada yukarı çıkmaya başladı bununla ilgili post da açmıştım detaylı anlatımla ordanda bakabilirsiniz 🌸 içinizi ferah tutun
Denizovski Momtobe_ 28. Haftadayım hala yukarı çıkmadı benim 31. haftada tekrar kontrolüm var. Yukarı çıkmazsa sezaryeni konuşacağız. Neden bu kadar korku yaptınız kanamanız vs mi var?
Benjaminannesi Momtobe_ çıkar kuzum çıkar sağlıklı olsun inan hiçbir önemi yok sadece çok ayakta durma ilişkiye girme stres yapma yeterli
Momtobe_ Busrayalcingunes Busrayalcingunes yazınızı okudum, internette yazılanlardan sonra gerçekten içimi rahatlattı🙏🏻 Çok teşekkür ediyorum🌸
Momtobe_ Denizovski kanamam olmadı, bu ara biraz kasılmam oluyor bebeğe bir zararı olacak diye endişeliyim 😔