Hamile anneler ben bulun detaylı ultrasona gırdım hersey yolundayken bana bebeğin kalbınde ıkı tane beyaz parıltı var dedi daha sonra ben özele gitim özeldeki doktor böyle bı bulguyla kesın konuşulmaz dedı bu her bebekte oluyor dedı 26. Haftadan sonra o gider kendılıgınden dedi böyle durumu yaşayan anneler varmı