Ark Kızlar 32 haftaya yeni girdik nts hangi haftalarda yapılıyor birde ne kadar sıklıkta özel hastaneye gittiğim için kendimizi ayarlayalayalim istiyorum
Ozlm0916 Ark 32+4 te girmiştim ilk nst ye herşey normal olduğu için 20 gün sonra gel dedi bayramdan önce haftaya salı 35+4 olcaz o zamanda girecem nst ye
Ark BeyzaF BeyzaF 32 bitirince gidicem bende adet sancısı gibi kısa belime kasıgıma anlık giriyor sancı birde göbeğim kasılıyor bunları söylememe gerek var mı doktora
BeyzaF Ark söyleyin tabi benim bi şikayetim yoktu sadece bel ağrım var oda fıtıktan dolayı doktorum kendiliğinden başlattı yani
Esilamasal Ark bende ondan korkuyorum malum orayı göremediğim için alıyorum ama temiz olsun istiyorum rezil olmaktan korkuyorum
Deletedmom_110 Ark 30 olduktan sonra her gitmemde yapıldı Özel hastaneler daha erken başlıyor yapmaya