Busramercanne 19 haftaligim. kanamam oldu hemen doktora gittim. vajinadan muayene yaptı ve “ aaa orada bir şey var” dedi. kızlar polip varmış vajinadan dışarı sarkmış bu nedir lütfen deneyimleyen varsa açıklasın çok moralim bozuldu. kıpkırmızı et parçası şeklinde
Mucizemiizz Et beni oluyor polip ama hamile kalmaya engel diye biliyorum demekki hamilelikten sonra olusmus sizde riskli bişey degil ne dedi doktor su asama icin?