DayiogluSevgiGkhan Arasinannesi2 allahım korusun ıkınızıde sezeryan bellı oluyor cogu da bence normalden daha zor herkes kolay görüyor ama anne olunca anlıyo ınsan bende daha olmadım allahım hepımıze tattırsın rabbım yar ve yardımcınız olsun
DayiogluSevgiGkhan Ben hala ınanamıyorum ya 44 kaldı gectı gıttı dusuk tehlıkem vardı 1 ay kalkmadan 🚾 haric yattım hep rabbım hepımıze kolaylık versin
DayiogluSevgiGkhan Hepınız ekım terazi galıba ben kasım dedı doktor ama 38 den sonra bekle dedı ekımde olabılır bakalım
Haticemustafa DayiogluSevgiGkhan safak 41 heycan git gide artiyor zaman da yavasladi sanki gecmiyor 😐😐
DayiogluSevgiGkhan Haticemustafa aynen bende o durumdan muzdaribim 🙇🏼♀️Gecmıyo bı alsak kucagımıza🤱🏼
Rumeysaylz DayiogluSevgiGkhan Son 54 benimde 🙈 inşallah göz açıp kapayıncaya kadar geçer diyorum hepimiz için bu sayılı günler 🙏