Ben de 6.haftadan beri progestan kullanıyorum kese etrafında ufak kanamalar var demişti doktorum o sebeple vermişti ama sadece ultrasonda gözüken kanamalardı bunlar benim herhangi bi kanamam veya lekelenmem yoktu bugüne kadar. Arayıp görüştüm kahverengi lekeler kırmızıya dönmediği sürece endişelenmiyoruz takip edelim dedi doktorum . Takipteyim şimdi inşallah hepimiz alırız sağlıkla kucağımıza cevaplarınız için çok teşekkür ederim. Buarada acilde ultrasonla bakılıyor mu bebişe ?