ozlmunall- Kızlar 37 haftamdayım çatı muaneyenesi olacaktım ama sivilce gibi birşey çıkmış inanılmaz canım acıdığı için dokunduramadım bile benim gibi olan var mıdır normal doğuma engel midir?