Merhaba bende bu postu açacaktım denk geldi 2 gündür bende de akıntı değil baya ıslaklık geliyor hissediyorum akıntı sanıp bakıyorum ama baya su. Ter de değil belli ne yapsam bilemedim bugün 2 3 kez oldu 32. Haftaya giricem birazdan aşırı endişe ettim post açayım derken sizin postunuzu gördün bende sizlere yazmak istedim. Şurada bekleyeyim bilen anneler yazarlar inşallah 🙏