ankakusu_2022 Kızlar sezeyan doğumda epidural mı mantıklı yoksa tam narkoz alıp bayılmak mı, eipdural alanların bel ağrısı ve baş ağrısı hep kalıyormuş ve aynı zamanda çok riskliymiş, o yüzden narkoz almak daha mı mantıklı 🤷🏻♀️
Smyrclk ankakusu_2022 geçiyor cnm spinal ile kalıcı değil 1 sne sonra geçer yavs yavs genel anestezi ölüm gbi birşey cesart istiyor o doğum anını görmek onunla ilk temas yani bnu sonucu nolrsa olsun yaşamak isterim şahsen bu yüzden bnde isteğe bağlı spinal sezeryan tercih ettim. Genel aneztezide de bir süre kendne gelemiyorsun kafanın üstünde tonla ağırlık varmış gbi kendne gelmiyorsun uyandığında. Ve direk odaya gelince emzirmek lazm sıklıkla . Ben spinalden yanaym
Semayylk ankakusu_2022 tam narkoz çok önerilmiyor bende korkuyorum diye baktım ama ilk 5 dakika içerisinde çıkarmak gerekiyormuş bebişi çok fazla narkoz bebeğe geçtiği için küveze alınma varmış
Nanee ankakusu_2022 epidurali bilmiyorum ama spinali öneririm kesinlikle. İğneyi de hissetmiyorsunuz ağrınızda kalmıyor. Benim baş ağrım vardı fakat hem oğlum hiç uyumuyordu hem migrenim vardı. 3 gün sonra kızımda da spinal olacağım inşallah
mirage333 ankakusu_2022 en mantıklı spinal benim doktorumun anlattıgı kadarıyla. Epidural sezeryanda mantıklı gelmedi, normal dogum olsa tamam. Eger genel düşünmuyorsanız bence spinal yaptırın, epidurali yaptirmayin.
uckedibirbebek ankakusu_2022 epiduralde belinize katater takılıp oradan verilir. Ağrınız oldukça da oradan ağrı kesici vermeye devam edilir. Spinalde doğumdan önce oradan iğne vururlar öyle uyuşturur. Daha sonrasında ağrı kesiciyi popodan veya bacaktan vurulursunuz. Ben spinal oldum, baş ağrım veya bel ağrım olmadı. Doğumum da gayet rahat geçti.
Smyrclk ankakusu_2022 epidural çok farklı birşey norml dogumda kullanılır belden aşağı uyustrulr sancı hissdilmyor prenses doğum epidural oluyor spinal sezryanda uygulanr