Ozlm0616 Amh 0 lardaydi fsh prolaktin estrodl herseyim cok kötuydu menopoza gireceksin dediler tup bebek icin parani cope atarsn dediler 1 aydir bir sıvı kullandm kizlar simdi sonuclarimi ogrendm çok sukur rabbime sizlerle paylasmak istedim
aslansmommm Ozlm0616 hayırlısı olsun sevindim sizin adınıza arkadaşımın fsh yüksekliği var ürünün adı ne acaba yardımcı olabilir belki ona da ?
Ozlm0616 Bitkisel bir sıvı kullandm cnm mayis 20sinde aldm adet olamiyordm 25 adet oldm hazirann 25 .de ayni tarihte oldm gittim bugn kan verdm ilacim faydasi varmi diye allahm çok sukur🤲20 de olan degerim 3 dusmus