AylinYasinYagi Tuvalete çıktığımda resmen su yapıyorum, suyum da azalma olur mu böyle bir şey mümkün mü 37+2 bilgisi olan var mı acaba 3 4 gündür böyle oluyor
Pcoslubiranne AylinYasinYagi cok su iciyorsaniz bu normal bir durum.Ne kadar acik renk idrar o kadar saglikli. Ayrica o haftada suyunun azalmasi da normal.
asena0609 AylinYasinYagi Şeffaf idrar her zaman iyidir enfeksiyon olmadığı vücudun su ihtiyacını çok iyi karşıladığı anlamına böbreklerin temiz ve iyi çalıştığı anlamına gelir diye biliyorum