Zeynppppp Kubraaatmr bende kız isimleri arıyorum anlamı güzel dile hoş gelen ama çok kafam karışıyor çok isim seçeneği olunca
Damla1995 Kubraaatmr benmde kizim oluck ismini Adin Yade koyucaz allahın izniyle 🤲💗🌸 ADİN-cennet demek YADE- hatıra demek
misslavinia1 Ben Nehir ismini çok seviyorum eger kızım olursa bi sorun çıkmazsa ismini Nehir koyacam. Anlamı güzel ve kulağa hoş geliyor
Damla1995 Birde BERA ismi var cok hoş. Anlamida guzeldi suan hatrlamiorm bi bakin derim. Koymamia olsaysik.bera ismini dusunurdum muhakkak.